فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد

دستگیری عامل آتش سوزی‌های عمدی مزارع دره شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری متهم تحت تعقیب قضایی وعامل آتش سوزی‌های عمدی مزارع خبر داد.

سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی عمدی مزارع گندم و بسته‌های یونجه در بخش ماژین، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل اعزام شدند شدند.

وی افزود: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران انتظامی در محل آتش سوزی و در بررسی‌های میدانی مشخص شد، حدود ۱ هکتار از مزارع گندم و حدود ۲۰۰ بسته یونجه تجمیع شده در محل دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: با اقدامات پلیسی، و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، شیوه و شگرد افراد بزه کار که در این فصل از سال به دلیل اختلافات شخصی اقدام به انتقام گیری می‌کندتحقیقات میدانی پلیس شروع شد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی عامل آتش سوزی مشخص شدتصریح کرد: با هماهنگی قضائی با ورود به منزل، متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و تحقیقات لازم از وی صورت گرفت.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات ماموران و در مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به بزه انتسابی خود معترف، وهدف از این کار را اختلافات شخصی عنوان کرد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.